Szeretettel köszöntelek a Építész klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Építész klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Építész klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Építész klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Építész klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Építész klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Építész klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Építész klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A fűtési rendszer cseréje vagy korszerűsítése alapvető kérdés a lakásfelújítás tervezése során. Hogyan lehet nem drága, ugyanakkor esztétikus és energiatakarékos hálózatot kiépíteni? Erre keressük a választ a fűtési rendszerek áttekintésével.
A technológia fejlődése sok változást hozott a fűtési rendszerek területén. Például ma már a fűtési hálózat kiépítésénél általános igény, hogy nemcsak a csőhálózat, hanem a hőleadók vagyis a radiátorok is rejtve kerüljenek kiépítésre.
Gyerekeinket és közösségeinket hagyjuk cserben, amikor az utakat átengedjük a gépjárműveknek. Számos országban már sikeres példák vannak a közlekedés-szervezés emberközpontú megközelítésére.
Az épített környezet jelentősen befolyásolja közérzetünket, viselkedésünket. Az elmúlt 50 évben az utcákat és a nyilvános tereket mégis elsősorban a gépjárműforgalom lebonyolítására tervezték. Ez gyakran negatívan hat a helyi közösségekre. A fő irányzattal szembemenő radikális alternatívákra már több példa is van Európában, de mind között Hollandia számít élharcosnak.
|
|
Keczánné Macskó Piroska írta 2 hete itt:
Jó Szórakozást a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu